Post by kaupresphogloaria on Feb 15, 2022 14:23:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode flere penge ▞▞▞
▞▞▞ Castle Clash: Guild Royale 2022 version ▞▞▞
Bedste spil nogensinde, jeg spiller det hver dag. Jeg låser altid op for nye ting. Sagen er, at ædelstene er nemme at få. Jeg får mindst 300 ædelstene om dagen. Men ellers er dette spil det bedste.
Fremragende spil lige begyndt elsker heltene og soldaterne en lille smule forvirret nogle gange over, hvad jeg laver, men ret sikker på, at det vil forsvinde med tiden 5 stjerner
Dette spil var fødslen af power creep, hvis du ikke har de nyeste helte, kan du ikke konkurrere med toppen af ranglisten. Og det koster så mange materialer bare at maksere én karakter helt, at du kan bruge $100 og ikke opnå den maksimale statistik. Det er bare trist, for for et par år siden var dette spil utroligt og faktisk sjovere end sammenstød mellem klaner, men nu hader jeg bare at skulle få alle nye helte til at have det godt på grund af min magt i spillet.
Castle Clash: Guild Royale Παιχνίδια στρατηγικής wht
Ja men midre fedt at det crasher hver gang man vil åbne det. Castle Crash!
Meh, det var okay, ikke DET BEDSTE, men okay, du ved, det var lidt haltende, du ved, at efter jeg var færdig med The Begining, forstod jeg ikke rigtig resten af spillet, så det er derfor, jeg ikke rigtig tror du burde få det uanset hvad det var så, så men jeg beklager, vær sød ikke at blive sur, men kan du ordne forsinkelsen plzzzzzz!!!!!!!!
Jeg syntes det er sådan rimeligt godt hvis man har meget tid
Dette spil er ikke så.godt flash og klan er det bedste spil
Avancementet bliver svært med kammene og evolutionære b.s. at det ikke er sjovt efter niveau 20.
Ville give en bedre anmeldelse, men hver anden dag at skulle geninstallere spillet. Fordi den fryser ved indlæsningsskærmen, træt af at skulle geninstallere.
Castle Clash: Guild Royale Παιχνίδια στρατηγικής wht
De viste en video af ræve, der blev tortureret. Det var meget foruroligende.
de har virkelig kompliceret alt, det var meget bedre i de første 3 til 3 et halvt år, jeg logger ikke engang på længere, og jeg har lagt penge i spillet, det er bare ikke sjovt længere
Jeg kan downloade spillet. Med det vil ikke installere sig
Farm Heroes Saga Fritidsspill mts
Ret hyggeligt og underholdende jeg leger med mine venner hele tiden, ret fedt sjovt, og jeg er altid på det hele tiden, det er vanedannende...
Hopper ud af spillet når man vil opgradere helte
Spillet var så interessant, at jeg stødte på det for første gang, og jeg nød at spille det, fordi deres vejledning om, hvordan man spiller, så selv en førstegangsmand vil simpelthen forstå, hvordan man spiller det...
Jeg elsker dette spil, men det er langsomt til at vokse, når du først er på højt niveau, hvis du er fri til at spille.
Dette spil er meget sjovt at spille og tidskrævende, og med hver opdatering er der nye helte, der bringer mere indhold ind i appen. Selvom det kan betale sig at vinde, kan du bare være tålmodig og vente på nogle begivenheder, der giver dig en chance for at få nogle af de højere niveaus helte, jeg har spillet dette spil i en måned, og jeg har omkring 3k perler og helte på højt niveau uden lægge en enkelt krone i spillet.
Et spil af grådige mennesker. Jeg har brugt omkring $1000, og det ser ud til, at jeg skal bruge yderligere 10000 for at få alle heltene opgraderet fuldt ud, fordi der er flere ting, der skal til for at opgradere, og listen bliver stadig større. de frigiver nye varer med hver udgivelse for at fremme deres salg. Jeg ville ønske, at jeg hellere havde købt en ps4 og en m[this word is not allowed]e spil i stedet for at bruge på dette patetiske spil. Lad være med at installere dette spil, og hvis du ikke bruger en eneste krone på det, vil det være værdiløst.
I 2017 eller 2018 (jeg prøvede at få gratis premium-valuta i et andet spil ved at fuldføre opgaver i dette spil). Begyndte at spille fuld tid i 2019, kom tilbage 2020, kun for at blive forvirret, men jeg fandt min vej, så begyndte jeg at spille igen i år, jeg blev mere og mere forvirret på grund af ting, de tilføjede, gjorde spillet alt for komplekst, jeg prøvede at regne ud ting ud for at vokse og kværne mig til toppen, men jeg blev forskrækket og kunne ikke komme videre. Jeg er måske 17,3k nu, ingen mening med at klatre længere.
Både og
Castle Clash: Guild Royale Stratégiai játékok glvh
Castle Clash: Guild Royale Stratégiai játékok glvh
Meget sjovt, dette handler om et af de få spil, der ikke har annoncer, eller i det mindste tvungne annoncer, der er kun et par måder at gøre disse annoncer på, men de er meget små, m[this word is not allowed]er af heltevariationer, men bygningsopgraderingstiden kan tage uger, hvilket stinker...4/5 ~~~ Rediger. Så den tidligere anmeldelse er for, hvad der VAR borgsammenstød.før jeg indså, hvad det var. Castle clash er et spil specielt designet til at malke folk for penge. Du køber den seneste op-helt, næste uge er det bare endnu en helt. Bare .. ikke spil dette.
Jeg elsker magi
Repaint af clash of clans
Advarsel!!!! F2P skal afinstallere. Pas på f2p, dette spil er modnet og kan kun spilles for højt niveau af p2p-spillere. Kun de bedste guilds spiller dette spil. Spiltilstande er kedelige. Du kan ikke nyde. Mange f2p-begivenheder er afsluttet. Spillet kan lukke ned når som helst. Må ikke installeres
Det er det samme som clash of clans men clash of clans er bare bedre
Spil er sjovt, men....... For et gratis spil er det sat op sådan, at du altid vil være bagud for alle andre, hvis du ikke bruger penge.
Jeg elsker dette spil, jeg har spillet det i årevis, det er så sjovt, at det er en god måde at dræbe time raid nogle baser bliver fede nye og fantastiske helte. Jeg elsker dette spil, og jeg anbefaler det til folk, der elsker at gå op i niveau og gøre basen stærkere
Ok fik ingen poke coints
Sjovt fordi man kommer videre Hele tiden
Fint spil
Castle Clash: Guild Royale Strategi kne
Såååå kedeligt jeg spillede poop simulator insted of thins
[this word is not allowed]
Vanedannende, men kræver rigtige penge for at komme videre til sidst
Игра норм можно поиграть
Det plejede at være et fantastisk spil, men så begyndte de at gøre alt super nemt at få til, og de balancerer aldrig nogen af heltene, de bliver bare aktive for evigt
Efter den nye opdatering virker Appen ikke
Sjovt, men hver gang jeg gør det for gratis ædelstene, får jeg ikke ædelstenene og spilder timer til dage med at spille spil, jeg vil ikke
Dette spil plejede at være sjovt, så betaler de alt for meget for at vinde, og nu tilføjer de annoncer overalt. Der er nu en annonce, før spillet overhovedet indlæses!
Hvad er der galt med matchups i dine spil. I det tabte rige har jeg kun 3 drageting med 7 fyre stærkere end enhver af de 5 jeg har. Så ingen måde at vinde kampen på. Arenaen er på samme måde, altid matchet med folk, der har niveau 200 helte, og sandsynligvis udviklet sig mindst én gang, når mine kun er 120 og ingen udvikler sig. Det lader til, at alt hvad du gør er at prøve at få folk til at købe ædelstene. Spillet var virkelig gået ned ad bakke.
Castle Clash: Guild Royale Strategi kne
Meget bedre end clash of clans, dette giver dig i det mindste en chance for at kæmpe med heltene. Heldet var på min side for at få to legendariske fyre, hvilket har hjulpet mig med at gå enormt frem. Uafgjorte er ikke dårlige, og spillet har en m[this word is not allowed]e at udforske. Hvad jeg ikke kan lide er, at der er 6 måder at komme til noget i spillet på. De skal have adgang til helteskind og byggeskind under én adgang, ikke flere. Nye mennesker farer let vild og glemmer, hvor de skal klikke ind på grund af så mange adgangspunkter.
LAD IKKE DINE BØRN LEGE! har konstant medlemmer i global og privat chat, der ser og tigger nøgenbilleder fra små børn og beder om seksuelle tjenester uden stop. min 16-årige datter er blevet oversvømmet med beskidte beskeder bare fra at søge efter venner i social chat. Løbende problem uden handling fra udviklerne selv efter flere supportbilletter. For nylig havde en mand i global chat bedt piger i alderen 11-13 om at sende nøgenbilleder. dette er et ulækkert problem, som er nemt at løse. spillet er sjovt.
Udviklerne er ligeglade med dette spil. De bekymrer sig kun om at tjene penge. Hver måned tilføjer de nye helte i stedet for at opdatere belønningssystemet, hvilket er forfærdeligt. Disse udviklere er så grådige. Spild ikke din tid på at spille dette spil
Spillet nu er et rod. Riv gamle dage nu Der er mange uovervindelige helte (helte, der slet ikke dør)
Affald
Det er okay, da det kører glat
Hej
det er godt, men hvis f2p-livet var bedre, ville det være et fantastisk spil. Det er desværre buggy. Ligesom i raids afslutter du raids, men det registreres som fiasko, og dine enheder dør tilfældigt
Helt ærligt kan det være temmelig tæt på identisk med Clash of Clans, men jeg elsker dette spil meget mere, det er bare meget bedre imo
Det er blevet mega fedt efter hunden mange nye og spendene heros
Det kan helt klart ikke anbefales hvis du er mega tøset Osv. - man skal nok mest være nørd/ dreng for at kunne lide det ( min holdning ) men helt klart! Giv det et forsøg!